Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.02.2011 15:29 - Приказки за кучето: Томето - храбрият любовник!
Автор: sande Категория: Изкуство   
Прочетен: 15614 Коментари: 32 Гласове:
-12

Последна промяна: 27.03.2011 20:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image  


ПРИКАЗКИ ЗА КУЧЕТО: ТОМЕТО - ХРАБРИЯТ  ЛЮБОВНИК!
image
       
            
       Томето  е черно, дребно куче от породата, известна по-широко с шеговитото и безобидно определение “улична-превъзходна”. Донесли са го преди десетина години близки на съседката Снежана от Чирпан. Чирпанлиите са известни с лютия си нрав и експлозивен характер. Не случайно казват, че една чирпанска сватба е повече от Априлското въстание. Томето като истински чирпанлия е ербап: макар и дребен на ръст, той не се страхува от големите и злобни селски песове, не встъпва в пряко единоборство с тях, но отстоява гъвкаво, но и твърдо своя интерес. Участва във всички кучешки любовни дуели и неизтощимо чака своя “звезден миг”. Често след изтощителните маратони се връща разнебитен физически, куца с един или с два крака, изпохапан и разкървавен, направо е в “реанимацията” по една седмица,  както се казва “ближе си раните” и се възстановява. До следващата дунанма.
               Томето е двудомно куче. Късната пролет, летото и есента е на служба при нас и съответно – на порцион, а след заминаването ни в края на октомври за Банкя, се връща отново при Снежана. Сам пристига и сам се връща, по собствено решение. Не прекъсва, обаче, никога връзката си с главната си господарка – Снежана, ухажва я, навестява я ежедневно, особено когато има гости и от трапезата се носи съблазнителна миризма.                Интересен пазач. Хлопне ли се врата на къщата през нощта, хвърля се с лай към оградата, там където преценява, че тя е уязвима и потенциалният враг би могъл да проникне. Улеснява го фактът, че познава “слабите” места на оградата и по-специално дупките в нея, откъдето самия той, при необходимост, се изнизва тихомълком, или влиза неусетно обратно.   Ако му извикаш: “Томе, кучета!”, прави същия номер: скача и с лай прави една бърза инспекция на оградата. Връща се след миг и те гледа право в очите – чака да чуе похвалата.                  Цар е на блъфирането. Това  е коронният му номер.                Ако действително по пътя минава куче, скача със застрашителен лай и хуква да го преследва. Ще кажеш: сега какво ще стане ... по-добре да не гледам! Тук кръв ще се лее! Когато го настигне, забавя темпото и започва да ухажва “врага”, да му се умилква, да върти опашка, да го подушва миролюбиво. А понякога, ах , понякога , се случва даже да го целуне по дупето, сякаш му казва: “Това е, братче, налага се да се играе, няма как!”                    И е много прав Томе – такъв е живота! Има и песен такава: “Щом животът е игра, и аз ще играя”.                    Прие новопристигналата Тета миролюбиво и “с разбиране”, а след време и нейните шест кученца. Толерантно ги прие и се държа като достоен татко.                           Томето – този храбър приятел, тази малка приказка.  



Гласувай:
24



1. yotovava - Поздрав, Санде. :))))))))))))))
27.02.2011 15:52
Валя
цитирай
2. ketcakuatl - БРАВО САШЕ - КЕФИШ МЕ!
27.02.2011 15:58
Кучетата и на мен са слабост, макар че съм гледал и много котки, да не говорим за кози, прасета, кокошки и др. Ще ти призная нещо - и аз имам чирпански корен! Баща ми е кореняк чирпанлия, и досега имам една леля там, на която за съжаление рядко се обаждам. От това сигурно е и ,,бойния" ми дух понякога в постингите и живота. Сърдечни поздрави!
цитирай
3. sande - Благодаря ти Валя, моля те, повлечи крак, да дойдат приятелите и да прочетат историйката за Томето...
27.02.2011 16:01
... Томето, моят благороден, предан и славен приятел в Пастух!
цитирай
4. razkazvachka - Хехехе! Тези кучета, дето разправяш за тях - струва ми се, че някога са били хора
27.02.2011 16:03
и някой ги е превърнал в кучета.
Иначе е симпатяга Томето от снимката - и се е ухилил подобаващо...
цитирай
5. sande - Еееее, славно нещо са чирпанлии! Ами световния поет Пеьо Яворов, обичан до смърт от най-красивата българка, Лора! Абе, какво да говориме ...
27.02.2011 16:04
ketcakuatl написа:
Кучетата и на мен са слабост, макар че съм гледал и много котки, да не говорим за кози, прасета, кокошки и др. Ще ти призная нещо - и аз имам чирпански корен! Баща ми е кореняк чирпанлия, и досега имам една леля там, на която за съжаление рядко се обаждам. От това сигурно е и ,,бойния" ми дух понякога в постингите и живота. Сърдечни поздрави!



Поздрави!
Благодаря за вниманието.
цитирай
6. sande - Е, как нема да се ухили, той е цар в Пастух! На улицата му казват "кварталнио"...
27.02.2011 16:10
razkazvachka написа:
и някой ги е превърнал в кучета.
Иначе е симпатяга Томето от снимката - и се е ухилил подобаващо...


Томето е "образ невъзможен", той е приятел, за който само можете да мечтаете.
Той е на пост 24 часа. Повече блъфира. Но нищо, не му се сърдете.Това е играта, такъв е живота.
цитирай
7. bizcocho - хе :) а аз прочетох първо следващия ...
27.02.2011 17:08
хе :) а аз прочетох първо следващия ти постинг и не знам защо реших, че това е новодомката :)))))
цитирай
8. petgen - Безкрайно достоверна история, ...
27.02.2011 17:29
Безкрайно достоверна история, вярвам й, защото не ми е чужда темата и реалността, а коментарите на Томето разсмиват на глас! Добре, sande, добре влизаш под кожата на твоя приятел:)
цитирай
9. tili - Обичам кучета
27.02.2011 18:06
и кучешки истории:))) Най-интелигентната ми кучка беше Лъки - улична превъзходна и оперна примадона. Нещо като Томи:)
цитирай
10. sande - Черното дяволче, лютият чирпанлия, нежния, безмилостен и храбър любовник е Томето...
27.02.2011 18:16
bizcocho написа:
хе :) а аз прочетох първо следващия ти постинг и не знам защо реших, че това е новодомката :)))))


А Тета с кученцата е съквартиранката. И приятелка - след това.
цитирай
11. sande - Тук няма нищо измислено, което е недостатък на разказчето, трябваше нещо да се добави, но
27.02.2011 18:18
petgen написа:
Безкрайно достоверна история, вярвам й, защото не ми е чужда темата и реалността, а коментарите на Томето разсмиват на глас! Добре, sande, добре влизаш под кожата на твоя приятел:)


... но какво да добавиш?
цитирай
12. sande - Поздрави, на теб лично нищо не трябва да ти се обяснява, Разкажи ни нещо за ...
27.02.2011 18:20
tili написа:
и кучешки истории:))) Най-интелигентната ми кучка беше Лъки - улична превъзходна и оперна примадона. Нещо като Томи:)


... за твоите кучета.- И приключения.

Поздрави!
цитирай
13. tota - Привет, Санде!
27.02.2011 19:30
Толкова добре познаваш кучешката природа. Интересен разказ за Томето. Добре го е казала разказвачка, сякаш са били хора, та и Томето все гледа да се докара и похвала да получи.
Хубава вечер!!
цитирай
14. sande - Да, Ати, Томето е някакво чудо, поведението му е като на човешко същество ...
27.02.2011 19:38
tota написа:
Толкова добре познаваш кучешката природа. Интересен разказ за Томето. Добре го е казала разказвачка, сякаш са били хора, та и Томето все гледа да се докара и похвала да получи.
Хубава вечер!!


Той има поколения тук, в Пастух, същите като него са. Дребни и оправни.
цитирай
15. sevdabg - Виж сега Санде
27.02.2011 19:39
Че си много сладкокумен разказвач, си знаеш,
Сега съблогърите, и особено- съблогърките като започнат да те хвалят и да ти се радват
Аз, обаче, Човече си взимам картинката с Томето и си Го слагам на десктопа ..
И ..
Вече мен ще пази !:))))))))))))))))))))
цитирай
16. sande - Севде, има авторски права, както знаеш, требе де си платиш и после да стои на десктопа колкото си искаш...
27.02.2011 19:46
Всичко е бизнес. Преди беше - Всичко е любов!, сега - Всичко е бизнес!
цитирай
17. ivankalilova - Присъединявам се и аз към хвалеб...
27.02.2011 20:02
Присъединявам се и аз към хвалебствията.......Хареса ми разказа, приятелю!
Продължавай да пишеш, а ние с удоволствие ще си те хвалим!
Хубава да е неделната ти вечер! Поздрави!:)))
цитирай
18. sevdabg - Добре де :))) Няма да се пазарим сега -
27.02.2011 20:15
sande написа:
Всичко е бизнес. Преди беше - Всичко е любов!, сега - Всичко е бизнес!


Казвай - колко? :)))))))))))))))))))
цитирай
19. sande - Радвам се, Иванке, радвам се, приятелко мила, че имаме възможност да си направим разговора ...
27.02.2011 21:11
ivankalilova написа:
Присъединявам се и аз към хвалебствията.......Хареса ми разказа, приятелю!
Продължавай да пишеш, а ние с удоволствие ще си те хвалим!
Хубава да е неделната ти вечер! Поздрави!:)))


Радвам се, че темата за кучетата ни събира отново.
цитирай
20. sande - С кучетата нищо не струва - една стотинка, само обичта е важна, а за хората...
27.02.2011 21:23
sevdabg написа:
sande написа:
Всичко е бизнес. Преди беше - Всичко е любов!, сега - Всичко е бизнес!


Казвай - колко? :)))))))))))))))))))


.. за хората парите са много важни.

Най-важни, най-често.

Иванке, не ме хвалете, че ще си повярвам. А това е лошо.
Не требе да се вземаме много насериозно.


цитирай
21. smile999 - И аз да те похваля. . . хубаво пишеш, ...
27.02.2011 21:49
И аз да те похваля...хубаво пишеш, хубаво ми е да чета прекрасните ти истории!
Тролчетата пак ще кажат, че си правим комплименти.:-))))))
цитирай
22. 4aiotgluhar4e - Здравейте, Санде и Томе!
27.02.2011 23:09
Страшни сте! Не мога да се отърва от усещането, че сте Дон Кихот и Санчо Панса.
Благодаря ти, приятелю! Пак ме върна в детството. Твоите кучешки приказки топлят. Много топлят!
цитирай
23. sande - Ами, комплименти, какво друго...
28.02.2011 01:30
smile999 написа:
И аз да те похваля...хубаво пишеш, хубаво ми е да чета прекрасните ти истории!
Тролчетата пак ще кажат, че си правим комплименти.:-))))))


Благодаря ти за вниманието към тези скромни истории зе кучета и хора.
цитирай
24. sande - Сигурно си права ...
28.02.2011 01:35
4aiotgluhar4e написа:
Страшни сте! Не мога да се отърва от усещането, че сте Дон Кихот и Санчо Панса.
Благодаря ти, приятелю! Пак ме върна в детството. Твоите кучешки приказки топлят. Много топлят!


Кучета и хора- любов необяснима, донкихотовска история, история на Санчо Панса, но българска ...
цитирай
25. sande - Извинявай, Севде, сега забелязах, че всъщност, не съм ти отговорил...
28.02.2011 11:12
sevdabg написа:
sande написа:
Всичко е бизнес. Преди беше - Всичко е любов!, сега - Всичко е бизнес!


Казвай - колко? :)))))))))))))))))))


Ами колко?

Ще черпиш една бира.
цитирай
26. vladun - Пишеш с обич
01.03.2011 22:06
за кучетата! Пак да кажа - чакам книжката, с автограф, естествено!:)
цитирай
27. sande - И това ще стане,дай боже ....
02.03.2011 01:24
vladun написа:
за кучетата! Пак да кажа - чакам книжката, с автограф, естествено!:)


Радваме се, че си прочел разказчето, драги ми Поете от славния град Перник.
цитирай
28. pioneer - Томето, майстор на преживяемос...
05.03.2011 10:14
Томето, майстор на преживяемостта.
знае Томето за предпочитаниета номер едно, да го прехвърлиш гена понатаму.
Поздрави санде!
цитирай
29. анонимен - ....Елица
14.03.2011 12:26
Ах,този чаровник Томе,колко много ми напомня за моя Лари-
и по външност,а и по характер-малък палавник и самоотвержен
пазач-толкова колоритно си го описал.Няма нищо по-безусловно
от кучешката любов-те обичат всеотдайно и безрезервно
цитирай
30. sande - Томето има гениален ген, главното е оцеляването при вякакви обстоятелства и продължението на рода...
29.03.2011 08:34
pioneer написа:
Томето, майстор на преживяемостта.
знае Томето за предпочитаниета номер едно, да го прехвърлиш гена понатаму.
Поздрави санде!


Поздрави, Никола!
цитирай
31. sande - Поздрави, Елице, поздрави Поетесо! Радвам се,че си харесала разказчето за Томето ...
29.03.2011 08:40
анонимен написа:
Ах,този чаровник Томе,колко много ми напомня за моя Лари-
и по външност,а и по характер-малък палавник и самоотвержен
пазач-толкова колоритно си го описал.Няма нищо по-безусловно
от кучешката любов-те обичат всеотдайно и безрезервно


Томето, освен, че е бдителен пазач, понякога и артист и невероятен блъфьор, е много храбър и галантен любовник: някои кучки идват у дома да го търсят, специално за целта.
цитирай
32. sande - Абе, някой може ли да ми обясни: защо някои гласуват отрицателно? В какво е проблема, че не разбирам...
29.03.2011 08:46
Или е системна грешка?
Или е наказание за мой коментар на приятел или приятелка, които някой ги мрази?
Къде е едното, къде е другото?
По дяволите.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sande
Категория: Изкуство
Прочетен: 2684975
Постинги: 183
Коментари: 5706
Гласове: 11704
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930