Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.09.2013 12:23 - Спомени от социалистическото минало завихрени от горното четиво
Автор: gratzian Категория: Забавление   
Прочетен: 487 Коментари: 0 Гласове:
0



  Правителството отива в Ирак 31 Март 2003
Спомени от социалистическото минало завихрени от горното четиво  Бравоска, Ванюшка, върна ме ти в младостта. Припомни ми онези пламенни фейлетони от "Крокодил". Онези ми ти злостни янки с фракове, гамаши, раирани панталони и цилиндър с "$" знак ! Ех, какви времена бяха, а ! Врагът - гротесно седнал на чували с ДОЛАРИ и бомби с буквичката "А" написана на тях. Праскаш, значи язвителност там, жлъч, ломиш тоя ми ти пуст враг и никога не изпускаш. Винаги си тужур и никога - жаме. Чиста работа, шъ знайш !!! Врагът е КОНСТАНТА ! Нема мърданье, "начи. Вадиш, значи, перодръжката и почваш да пишеш...ревизионизъм, капитализъм, монополи, работническа класа, подтиснат пролетариат, колониализъм...а бе направо може да си караш на автопилот. За пет минутки - кеф ти фейлетон, кеф ти есе, кеф ти даже и повест може да изпраскаш. Вие се туй ми ти перо, скърца по тефтера....а врага направо посърнал там...Гърчи се тоя ми ти тлъст империалист, вие се и скимти с едно такова пискливо фалцетче, ще кажеш Жоро Станчев пее...и така...до края на света, дето се викаше в песента.
Този понеделник - чичо Сам, другият понеделник - чичо Сам, по-другият понеделник - чичо Сам, още по-другият понеделник - чичо Сам, още по-по-другият понеделник - пак чичо Сам и така докато колелото на историята...как беше, че вече позабравям...ех остарях, мамка му...поизбледняха тия ярки картинки от моето детство с пийналите "Кока-кола", дъвчещи дъвка сатрапи, с рисунките на техният победител -синеблузият работник с културистките бицепси и прическа а ла петимата от РЕМС . Ех, какви времена бяха, Ваня...лошите си бяха лоши, а добрите - добри. Няма никакви там конфузии. Няма такива ми ти...ъми сига накъдье? Всичко е ясно и чисто, като бъдещето. Нормите се преизпълняваха, петилетките се съкращаваха, стахановци крачеха бодро по Земята и добрите деца ходеха на лагер в Артек. А пък и вождовете тогава не бяха такива конфликтни личности и путки да ме извиняваш за израза, като днешните и те гледаха едно благо, благо от портрета, ще кажеш - ей сега ще слезнат при теб и ти ще им кажеш: РАПОРТ ДАДЕН ! и те ще те погалят по галстука, ще те щипнат по бузата и строго ще погледнат някъде в далечината, където се криеше онова ми ти БЛЯСКАВО БЪДЕЩЕ. 
Ех, Ваня, Ваня...къде отидоха девочките, къде отидоха стаканчиките, къде се дянаха радиоточките, закръглените тролейбуси, милиционерските стъклени "буркани", автоматите за газирани напитки по улиците и шляпащите по джапанки весели малчугани играещи си на партизани и фашисти? 
Мъгла е днес, шъ знайш и суета...а тогава пък и бяхме млади...ама това за младостта си е друга история. Дай да не я мешаме с идеологичните спомени.image



Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gratzian
Категория: Забавление
Прочетен: 811841
Постинги: 2201
Коментари: 191
Гласове: 280
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930