Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.05.2009 09:42 - Време за себе си
Автор: jazzgroove Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1736 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 15.05.2010 08:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Тръгвам си от нощното заведение, а навън започва да вали. Махам на първото такси и се свивам вътре.Тихо е, само бръмченето на мотора напомня, че съм още жива. Светофар в червено и спираме. Сега само дъждът е този, който нарушава тишината ми. Малки капчици почукват по стъклата. Шофоьорът ме пита имам ли против да запали цигара. Едвам го чувам. Поклащам механично глава. Замислям се за нещата, които се случват в този момент някъде. Замислям се за хората, за техните настроения, за това колко празнуват сега и колко ли плачат.Замислих се себе си и за малкото мигове, в които мога да остана на саме със себе си.Опитвам се да погледна вътре в мен и да видя оставих ли нещо скрито или всичко показах.Търся себе си в хората. Обичам да изследвам лицата им.Така тихо,тайно, вниквам в блуждаещите им очи, като алчен воайор ги наблюдавам и се опитвам да разгадая какво чувстват, за какво мислят. Лица...Всичко е изписано върху тях. Поглеждам шофьора за пръв път, откакто се качих в таксито. Млад мъж, около 30. Може би някъде го чака съпруга, дете. Може и никой да не го чака, може би затова предпочита нощните курсове. Пореден светофар. Момче и момиче до него-смеят се. Може би тя вече си се представя в бяла рокля, а той как някъде друга го чака. Колко ли време ще бъдат още заедно? Сетих се за приятелката си и за провалената и сватба. Спомних си лицето и и се почувствах нищожна. Дъждът...Носи хиляди спомени, носи миризма на отминаващата пролет, на загубена невинност, на откъснати цветя- измива прахта на целият град. Някои не могат да спят, когато вали, за други това е най-добрата почивка. Сгушена на задната седалка размишлявам. Не ми се прибира. Исками се да пропътувам из целият град, без посока, без време и място.Чувствам как времето се изплъзва и не оставя следи. За това искам още малко време за себе си. Искам да си подаря частица вечност, която да запазя. Като се замсиля нямам нужда от нищо. Имам семейство, дом и приятели. Но нямам време. Нямам време, в което да почувствам,че имам себе си, че не съм просто притурка в живота на хората. За това толкова ценя моментите си на усамотение, това са миговете ми за равносметка за това колко малко съм дала, а колко много съм получила...
Пристигнах. Плащам на бързо на шофьора и поглеждам към прозореца. Знам, че не спиш и ме чакаш-винаги. Но още малко,още малко ще остана със себе си. Ще поседна на мократа пейка пред нас. Само още миг за мен и една цигара безвремие. И после си идвам. Заспивай спокоен...




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. edinman - Когато стигнах до тук...
06.05.2009 10:04
-"Нямам време,в което да почувствам,че имам себе си,че не съм просто притурка в живота на хората.Затова толкова ценя моментите си на усамотение,това са миговете ми за равносметка,за това колко малко съм дала,а колко много съм получила..."
-те почуствувах много близка!
цитирай
2. kass - невероятно е
06.05.2009 11:12
Много хубаво написано и сякаш си разкрила част мен.
цитирай
3. jazzgroove - Всеки има нужда да остане със себе си ...
06.05.2009 11:27
Всеки има нужда да остане със себе си и да се почувства жив.Да надникне в миналото си,в грешките си,да вземе своите решения за да продължи напред
цитирай
4. candysays - Няма какво да добавя.
06.05.2009 12:09
Но наминах оттук, прочетох, хареса ми и реших да оставя малък знак за това :)

Поздрави!
цитирай
5. анонимен - Mnogo krasivo
06.05.2009 13:58
Mnogo krasivo
цитирай
6. an200 - И на мен ми хареса!)
06.05.2009 15:00
Като настроение, като състояние, като мисли...
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jazzgroove
Категория: Лични дневници
Прочетен: 138784
Постинги: 45
Коментари: 301
Гласове: 954
Архив